SEKTÖREL YAZILIM ÇÖZÜMLERİ

DENET CRM

POS Yazar Kasalı İşletmeler İçin

Denet CRM programı, müşteri ilişkileri yönetimi amacıyla geliştirdiğimiz müşteri takibi ve ödüllendirilmesine yönelik yazılım ürünümüzdür.
Yazarkasalara entegre çalışır. Müşteri kartlı satışların takibiyle, müşteri alişkanlıklarının ve sadakatinin takibine yönelik raporlar üretir ve alışverişleri ödüllendirir.
Denet CRM programı aşağıdaki bölümlerden oluşmaktadır:

Müşteri Kayıtları ve Tanımlamalar

  • Sadakat kartı dağıtımı yapılacak müşteri kayıtlarının ve Genel tanımlamaların yapıldığı bölümdür. Meslek, Hobi, Takım, Eğitim gibi bilgilerin kaydı yapılarak bu değerlere göre analiz ve promosyonlar yapma imkanı sağlanmaktadır. Yapılan müşteri kayıtları kasa sisteminize aktarılarak kasalarda müşteri bilgilerinin kullanılması sağlanmaktadır.

Denet CRM Puan Promosyonu

  • Denet CRM programı ile birlikte kullanılan Puan promosyonu bölümü sadık müşterilerin alışkanlıklarını değerlendirmek amacıyla kullanılan bölümdür. Müşterilere kasada verilen anlık promosyonlar yanında puan biriktirmesini sağlayarak sadakat sağlanması amaçlanmaktadır. Diğer uygulamalardan farklı olarak aynı anda birden fazla puan tanımı yaparak bu puanlar karşılığında farklı hediye kuponları veya hediye çekleri üreterek müşterilerin ödüllendirilmesi sağlanabilmektedir. Bunun yanında hediye verme sırasında müşteri bilgilerinin tamamlanması sağlanarak, analizler için gerekli bilgi yogunluguna ulaşılması sağlanmaktadır.

Firma Alışveriş Çeki Uygulamaları

  • Özellikle Ramazan ayı gibi özel dönemlerde kumanya paketi vermek yerine firmaların çalışanlarına veya sosyal sorumluluk projeleri kapsamında ihtiyaç sahiplerine dağıtabilecekleri Alışveriş çeklerinin hazırlanması için oluşturulmuş bölümdür. Böylece, Alışveriş çeklerinin daha güvenilir bir şekilde kullanılmasını sağlamak mümkündür. Böylece hem verilen çeklerin daha güvenilir sekilde harcanmasi saglanmakta hem de yapilan alışverişlerin takibi mümkün olabilmektedir.

Çekilis İslemleri

  • Kasada uygulanan promosyona destek olarak, çekiliş numarası üretilerek, müşterilerin alışverişleri karşılığında kupon doldurmaksızın düzenleyeceğiniz çekilişlere katılmasını sağlamak amacıyla hazırlanmış bölümdür. Böylece müşterileriniz kolayca çekilişlere katılabilmektedir. Bunun yanında alınacak çekiliş listesi ile Milli Piyango idaresine başvuru hızlandırılarak çekiliş için harcanacak iş gücü minimum düzeye indirilmektedir.

Raporlar

  • CRM uygulamasının en önemli ayağını oluşturan raporlarla, Firmanızın genel durumunun takibi yanında, müşterilerin gruplanarak ürün tercihleri ve alışveriş alışkanlıkları analiz edilebilmektedir. Müşteri sadakat raporları ile müşterilerin RFM (Güncellik – Sıklık – Para değerleri) indeksleri ile değerlendirmesi yapılarak sadık müşterilerin ayrıca ödüllendirilmesi sağlanabileceği gibi, sadakati azalmış müşterilerle birebir ilişki kurularak bunun sebebi araştırılıp giderilmesi sağlanabilmektedir. Denet CRM programı; bu amaçlarla kullanılabileceğini 30 kadar raporla birlikte hazır olarak gelmektedir. İstenirse değisik raporlama araçlarıyla kendi raporlarınızı oluşturabileceğiniz bir veritabanına da erişme imkanınız bulunmaktadır.
Yukarıda açıklamaya çalıştığımız gibi programımız, Kasa sistemi ile haberleşip müşterilerinizi müşterilerinize anında hediyeler sunabileceği gibi, puan uygulaması ile sadakatini ödüllendirmeniz ve takip edebileceğiniz raporlar almak mümkündür. Kiosk uygulamamızla entegre çalışan yazilimimizla, kiosk üzerinden dogrudan müsterilerinizle etkilesime girmeniz de mümkün olabilmektedir.

Detaylı Bilgi Almak İçin...

MİKRO RETAIL 9000

RETAIL 9000

Mağaza market yönetimi komplike ve kesintisiz bir süreç... Market ve mağazaların farklı ihtiyaçlarının tek bir otomasyon sistemi ile karşılanması amacı ile hazırlanmış RETAIL9000 Perakende Satış Otomasyon Yönetim Sistemi; POS satışlardan muhasebeye kadar işletmenin tüm ticari ve finansal hareketlerini program içerisinde gerçekleştirecek, işletmeye özel bir model oluşturulmasına dayanan ve bilginin analiz edilerek bir karar destek sistemine dönüşmesini sağlayan yönetim mimarisidir.

MİKROSHOP

  • MİKROSHOP - MAĞAZA SATIŞ VE YÖNETİMİ Günümüz rekabet koşullarında her sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de koşulsuz müşteri memnuniyetini oluşturmak gereklilik olmaktan çıkmış, olmazsa olmaz kavramların başında gelmektedir. Hitap ettiği sektörlerdeki yenilik ve gelişmeleri yakinen takip eden Mikro Yazılımevi perakende sektörü için geliştirdiği MİKROSHOP ile; mağazacılık anlayışına yeni bir bakış açısı getirmektedir. Dokunmatik ekranda programı kullanma esnekliğini sunan MİKROSHOP programı ile ekran üzerinden tüm hareketlerinizi gerçekleştirebileceğiniz gibi; normal ekranda mouse destekli olarak da kullanabilirsiniz.

PROMOSYON

  • RETAIL ve Ticari programlarımız ile entegre çalışacak şekilde geliştirilen PROMOSYON programı ile stok, cari, mağaza ve ödeme detaylarına göre promosyonlar tanımlayabilir ve raporlayabilirsiniz.

e-FATURA MODÜLÜ

  • Türkiye’de 397 Sıra No.lu VUK ile hayata geçirilen e-Fatura; kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip, veri format ve standardı (UBL-TR) Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen, VUK gereği bir faturada yer alması gereken bilgilerin içerisinde yer aldığı, satıcı ve alıcı arasındaki merkezi bir platform (GİB) üzerinden gerçekleştirildiği elektronik bir belgedir. Mikro e-Fatura modülü; e-Fatura alım/gönderim işlemlerinizi Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından açıklanan e-Fatura Portalı, Entegrasyon ve Özel Entegrasyon olmak üzere üç yönteme de hizmet verecek şekilde tasarlanmıştır.

e-DEFTER

  • Mikro e-Defter uygulaması ile “Yevmiye Defteri”’ ve “Defter-i Kebir”’ belgelerini, GİB'in belirlediği standartlarda hazırlayabilir ve oluşan dosyayı elektronik olarak GİB'e kolayca gönderebilirsiniz. Böylece, defterlerin kağıt ortamına basılması ve saklanması gibi zahmetli ve maliyetli işlemleri artık elektronik ortamda kolayca ve maliyetsiz olarak yapabilirsiniz.

e-SERVİS

  • Mikro’nun yeni nesil ürünü e-Servis hizmetinizde; Mikro e-Servis, Windows Client tarafında sizin belirlemiş olduğunuz zaman aralıklarıyla tüm e-Fatura kapsamındaki firma bilgilerini ortak veri tabanına kaydeder. Ayrıca kullanmış olduğunuz tüm firmalarınızın veri tabanlarında kayıtlı olan cari kartlarınızın e-Fatura kullanımını ve Alias bilgilerini de otomatik olarak sizin yerinize zahmetsizce günceller. Web service tarafında ise, örneğin perakende satış sistemlerinin (POS) ya da e-Tticaret uygulamalarının VKN (Vergi Kimlik Numarası) sorgulamalarına da imkan vererek e-Fatura’ya tabi olan firma bilgilerine anında ulaşmalarına imkan sunmaktadır. Bu sayede kullanıcı hatalarının da önlemesine yardımcı olmaktadır.

Detaylı Bilgi Almak İçin...

MİKRO OFİS

RETAIL STANDART

OFİS

  • OFİS, perakende satış noktalarının belkemiği olan satış noktası terminalleri ile (POS`larla) arka ofisin konuşabilmesini sağlayan, terazi, fiyatgör vs. gibi mağaza ekipmanları ile haberleşen, arka ticari işletmenin faaliyetlerine ilişkin tüm soruları yanıtlayabilen, entegre yapısı ile ürün ailesinin diğer elemanları ile birlikte çalışan (muhasebe, personel gibi) ve böylece perakendeci işletmenin tüm ihtiyaçlarına sistematik bir yapıda cevap veren otomasyon sistemidir. Piyasadaki tüm onaylı POS`larla ve PC POS`lar üzerinde kurulacak MİKSHOP ile haberleşmeyi sağlar.

OFİS e-FATURA MODÜLÜ

  • Türkiye’de 397 Sıra No.lu VUK ile hayata geçirilen e-Fatura; kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip, veri format ve standardı (UBL-TR) Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen, VUK gereği bir faturada yer alması gereken bilgilerin içerisinde yer aldığı, satıcı ve alıcı arasındaki merkezi bir platform (GİB) üzerinden gerçekleştirildiği elektronik bir belgedir. Mikro e-Fatura modülü; e-Fatura alım/gönderim işlemlerinizi Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından açıklanan e-Fatura Portalı, Entegrasyon ve Özel Entegrasyon olmak üzere üç yönteme de hizmet verecek şekilde tasarlanmıştır.

OFİS e-DEFTER

  • e-Defter, Vergi Usul Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu hükümleri gereğince tutulması zorunlu olan defterlerin www.edefter.gov.tr sitesinde duyurulan format ve standartlara uygun biçimde elektronik dosya biçiminde hazırlanması, bastırılmaksızın kaydedilmesi, değişmezliğinin, bütünlüğünün ve kaynağının doğruluğunun garanti altına alınması ve ilgililer nezdinde ispat aracı olarak kullanılabilmesine imkan tanımayı hedefleyen hukuki ve teknik düzenlemeler bütünüdür.

MİKSHOP

  • MİKSHOP - MAĞAZA SATIŞ VE YÖNETİMİ Günümüz rekabet koşullarında her sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de koşulsuz müşteri memnuniyetini oluşturmak gereklilik olmaktan çıkmış, olmazsa olmaz kavramların başında gelmektedir. Hitap ettiği sektörlerdeki yenilik ve gelişmeleri yakinen takip eden Mikro Yazılımevi perakende sektörü için geliştirdiği MİKSHOP ile; mağazacılık anlayışına yeni bir bakış açısı getirmektedir. Dokunmatik ekranda programı kullanma esnekliğini sunan MİKSHOP programı ile ekran üzerinden tüm hareketlerinizi gerçekleştirebileceğiniz gibi, normal ekranda mouse destekli olarak da kullanabilirsiniz.

STANDART PROMOSYON

  • Mikro OFİS ve Standart Seri Ticari programlarımız ile entegre çalışacak şekilde geliştirilen STANDART PROMOSYON programı ile stok, cari, mağaza detaylarına göre promosyonlar tanımlayabilir ve raporlayabilirsiniz.

Detaylı Bilgi Almak İçin...

ARA OFİS YAZILIMI | POSBACK

Mağazalar arası veri iletişimi ve gündelik rutinler hiç bu kadar kolay olmamıştı

İçerik yenilenmektedir.

Detaylı Bilgi Almak İçin...

ÖZEL YAZILIM ÇÖZÜMLERİ

Arayın, projenizi birlikte geliştirelim.

Gerek Pos yazarkasalara entegre olarak, gerek bağımsız olarak yazılımları ile Denker, perakende, toptan satış yapan KOBİ ve AVM lerin ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmaktadır.

Detaylı Bilgi Almak İçin...